Sześć podstawowych zasad, które wpływają na zwiększenie masy mięśniowej

Dla współczesnego człowieka „ robienie masy” nie jest wielkim problemem. Wystarczy, że będziemy się źle odżywiać i w dużych ilościach, a masa i to w dużej ilości pojawi się sama. Problem robi się poważniejszy, kiedy zamiast zbędnego tłuszczu tu i ówdzie chcemy zwiększyć swoją masę mięśniową. Nie jest to takie proste, na jakie może wyglądać.

Tkanka mięśniowa to nie tkanka tłuszczowa i jeśli chcemy żeby w prawidłowy sposób się rozwijała to trzeba będzie stworzyć jej odpowiednie warunki. Najlepiej to widać na słowni, kiedy wiele osób chce za wszelką ceną osiągać swój cel, ale przez brak elementarnej wiedzy nie jest wstanie tego celu zrealizować. Niby takie osoby ćwiczą na maksymalnych obrotach, ale jak mięśni nie było tak nie ma. Jeśli nie chcecie mieć takich problemów i chcecie widzieć efekty to warto zastosować się do sześciu bardzo ważnych wskazówek. Twoje mięsnie na pewno zaczną rosnąć, jeśli się do nich zastosujesz.

1)
Trening to nie przypadkowe ćwiczenia, ale coś dobrze zaplanowanego.
Mięśnie nie urosną nam, jeśli nie będziemy poddawać ich sporemu wysiłkowi, ale trzeba wiedzieć jak to robić. Przypadkowe ćwiczenia mogą nam nic nie dać, dlatego potrzebny jest konkretny plan treningu. Dbamy o wszystkie partie mięśni.

2)
Pamiętaj o systematycznym zwieszaniu ciężaru. Nasz organizm szybko się przyzwyczaja, dlatego trzeba poddawać go nowym próbom. To samo obciążenie przez długi czas nie daje efektów.

3)
Zadbaj o regeneracje wtedy, kiedy nie ćwiczyć. Mięśnie potrzebują odpoczynku, bo nie będą chciały rosnąć. Potrzebujesz również składników mineralnych i witamin.

4)

Jedz dużo i zdrowo, a Twój organizm będzie miał siłę na treningi. Potrzebujesz wielu składników odżywczych.

5)
Kupuj najlepsze sprawdzone suplementy. Potrzebna Ci kreatyna, odżywki białkowe, preparaty BCAA.

6)
Zwiększaj swoją wiedzę poprzez czytanie poradników jak ćwiczyć, jak nie nabawić się kontuzji oraz jak zwiększać swoją masę. Wiedza jest bardzo potrzebna każdemu, kto chce osiągnąć swój zamierzony cel, czyli jak największą masę mięśniową.

Więcej info na: Mocarni.pl

Więcej Na Blogu Podobnych Artykułów

14 komentarzy

Używamy plików cookie - Korzystając z tej witryny lub zamykając ją, akceptujesz naszą politykę plików cookie.
Akceptuj Cookies
x